Maandagavond 20.00 – 21.00 uur in Zuiderbad te Amsterdam

Elke week wordt er training gegeven in het Zuiderbad. Dit schitterende zwembad ligt naast het Rijksmuseum aan de Hobbemakade 26. De trainerscommissie bestaat uit enkele leden die ervaring hebben met het geven van conditietraining. Samen werken we eraan om structureel de conditie te verbeteren. Alle leden helpen mee bij het verzorgen van de trainingen en het bedenken van leuke nieuwe oefeningen.

Een aantal keer per jaar zijn er speciale trainingen, zoals onderwaterhockey, nettentraining (met perslucht in netten verstrikt raken) of vinslagentraining (om te leren geen zand op te vinnen). Na de zwembadtraining is het tijd voor een welverdiend biertje. We zijn dan te vinden in Café Zouk, een paar minuten fietsen vanaf het zwembad. Op maandag kan je van 20.00 – 21.00 uur een keer (gratis) meetrainen in het Zuiderbad, of kom daarna voor een drankje in Café Zouk! Stuur een berichtje, dan weten we dat je komt.