Afgelopen intreeweek hebben wij weer met de duiktank op het Uilenstede festival gestaan en het was een groot succes! Even voor de mensen die zich hier weinig bij kunnen voorstellen (zoals ik voordat ik de tank zag), de duiktank is letterlijk een bak met water waar je in kan duiken. Dit lijkt misschien wat krap, en dat is het ook. Maar desalniettemin een geweldige manier om nieuwe studenten de kans te bieden om te ervaren hoe het is om onder water te ademen!

Vele jonge, onbezonnen eerstejaars-visjes-to-be gingen vol goede moed de tank in, om er ongeveer een kwartiertje later (afhankelijk van hoe dapper ze tegen de kou streden) weer uit te komen met een big smile op hun gezicht. Hoewel het water in de tank erg koud was, was het gelukkig prachtig weer. Wat er natuurlijk voor zorgde dat wij af en toe ook een verfrissende duik hebben genomen.

Heb jij de duiktank gemist? Of was je op het moment te brak om het aan te durven? Wees niet getreurd! 7 oktober hebben wij weer in introductieduik! Mail dan snel naar opleidingen@sdva.nl!